FAQ i kilka słów od nas na Fedrunek v10

Mamy wysyp pytań, więc odpowiadamy!! (to tylko kilka odpowiedzi, na najczęstsze pytania.
Przeczytaj REGULAMIN (link na dole) aby uzyskać komplet informacji -zanim zadasz pytanie 🙂

  1. (0 bo to primo ultimo) LECZENIE
  • każdy gracz otrzymuje od nas opatrunek osobisty wielokrotnego użytku.
  • leczyć może tylko inny gracz – zakaz samodzielnego leczenia.
  • poprawne wyleczenie – owinięcie CAŁEGO opatrunku na dowolnej części ciała.
  • ranny może tylko wzywać pomocy, zakaz zdradzania pozycji wroga i przekazywania innych informacji.
  • Pierwsze trafienie (1 kulka lub krótka seria*) – Ranny.
  • Ranny NIE wyciąga kamizelki. RANNY obowiązkowo GŁOŚNO krzyczy “Dostałem” + ręka do góry
  • Drugie trafienie -TRUP (tyczy się to również rannego nieuleczonego) – Trup zakłada kamizelkę i idzie na RESPa
  • Dlaczego piszemy krótka seria? Bo jeśli ktoś wejdzie pod bezpośredni ciągły ogień, to dla swojego bezpieczeństwa i dla świętego spokoju – powinien od razu założyć trup szmatę (kamizelkę). Głównie po to aby niepotrzebnie nie obrywać kolejnych trafień i co za tym idzie nie stwarzać konfliktowych sytuacji) Jest to nasza sugestia, ciężko to zapisać i egzekwować w regulaminie. Liczymy jednak na wasz zdrowy rozsądek.
  1. OFFgame i Rejestracja
  • Prosimy o przyjazd, jak najmniejszą ilością samochodów, parking mimo, że duży to i tak ma swoje granice.
  • Wjazd od strony zaznaczonej w linku google maps
  • Na terenie OFFGAME znajdzie się miejsce na rozstawienie namiotów, czy postawienie campera.
  • Na terenie OffGame znajduje się bar serwujący jedzenie i trunki. Od śniadania po kolację. Specjalnie dla nas będzie miał wydłużone godziny działania (piątek do ok godz 24 (jeśli będzie zainteresowanie), a w sobotę od 7,00 (może nawet wcześniej) będzie czekał na was z śniadaniami.
  • Rejestracja i chronowanie – na 99,9% (0,1% zostawiamy sobie, w razie mega obsuwy z rozkładaniem gratów w terenie) będzie możliwe w piątek przed grą. W godzinach 17.00-21.00
    Sobota rejstracja 6.00 – 9.00 (9.15 zbiórka i wyjście w teren)
  • Przy rejestracji odbieracie też zamówione naszywki i koszulki ( weterani również)
  • Przy rejestracji będzie znajdowała sie pucha i ludzie z Formacji, którzy aktywnie będą was zachęcać do charytatywnego gestu.
  • to duża impreza – radzimy przyjechać wcześniej aby zdążyć się zarejestrować na czas. Na spóźnialskich nie czekamy.
  • LIMITY MOCY – limity podane, są maksymalnymi jakie przepuszczamy. Nie pytajcie nas czy przepuścimy “bo coś tam”
  1. Bazy – gra – dowodzenie
  • Bazy stron są ONgame – czyli w każdym momencie mogą zostać zaatakowane. Radzimy zatem mocno zastanowić się nad tym czy i gdzie rozstawiać namiot podczas gry.
  • Jako organizatorzy zakładamy, że do spania w trakcie gry (Jakiego spania? 24h to bardzo krótko i zachęcamy do gry non stop, a sen zostawić sobie na później), służy RESP przy bazie. Jest on odpowiednio oddalony, oraz odpowiednich rozmiarów aby spokojnie i bezpiecznie odpocząć.
  • Jako organizatorzy nie bierzemy odpowiedzialności za wszelkie rzeczy pozostawione (i rozstawione) na terenie gry (np. zniszczenie namiotu podczas ataku na bazę)
  • Bazy nie służą jako RESP – resp możliwy tylko w miejscu wyznaczonym.
  • RESP o pełnej godzinie -Na wyjście z respa macie przysłowiowe 3 minuty.
  • Obowiązuje całkowity zakaz używania ognia otwartego w lesie.
  • Podział drużyn, funkcje, role, zadania, kontakt, fale radiowe i wszystko co dotyczy działania w terenie – tym wszystkim zajmują się wasi d-cy stron oraz ich sztab (Michał- emerald, oraz Bart – Sapphre). Orgowie nie wiedzą nic w tym temacie. D-cy dostali od nas zadania i wytyczne co do mechaniki, cała reszta jest po ich stronie
  • Na rejestracji otrzymacie od nas mapy. Mapy są czyste, bez zaznaczonych miejsc baz i respów, Radzimy przed startem gry zgłosić się do swojego sztabu aby otrzymać namiary na te lokalizacje.
  • Granice mapy są umowne. Głównie chodzi nam o zachowanie bezpiecznych odległości od zabudowań i terenów prywatnych. Więc jeśli będziecie mieli w zasięgu wzroku zabudowania czy ogrodzenia – należy sie zagłębić w las, aby nie stwarzać niebezpiecznych sytuacji.
  • Żółta strefa – oznaczona biało niebieskimi taśmami (tego sie trzymamy, nie tego co wam locus pokazuje, albo co macie na mapie.
  • Żywi mogą przechodzić przez strefę tylko prostopadle, całkowity zakaz przemieszczenia się wzdłuż strefy.
  1. Zadania
  • D-cy stron otrzymali od nas kilkanaście zadań, dodatkowo w terenie znajdziecie kolejne i jeszcze dodatkowo będziemy zaskakiwać d-ców zadaniami dodatkowymi w trakcie gry.
  • Jeśli znajdziecie w terenie przedmiot, który może być częścią zadania – zapytajcie swój sztab co z nim robić. Jeśli nie wiecie – to nie ruszacie go z miejsca, nie zakrywacie, nie niszczycie.
  • W terenie znajdziecie parę “skrzynek” zamkniętych na różne sposoby. Należy otwierać je w cywilizowany, wskazany sposób, nie niszcząc skrzynek.
  1. Kopalnie – uran
  • Na terenie gry znajdują się kopalnie, które wydobywają uran. Uran można przenosić tylko w pojemnikach transportowych (każda strona posiada ich 3szt na stanie).
  • Zakaz przenoszenia uranu w inny sposób.
  • Kopalnie naliczają również czas, który przeliczany jest na punkty zwycięstwa. Warto zatem przypilnować, czy kopalnia liczy czas dla “was”. Może zamiast odpoczywać na respie, to odpocząć na kopalni? 😉
  1. NPC

    Dealer, Vip czy inna postać fabularna z zadania – oznaczona jest niebieską kamizelką z napisem NPC. Jest on śmiertelny i można go też wyleczyć wg zasad gry.
  2. Samochody w grze
  • po terenie poruszają sie tylko samochody organizatora. W 98% spotkacie nas w autach podczas orgarniania gry. Będziemy poruszać się na światłach awaryjnych/ mieć koguta na dachu.
  • Parę razy auta będą służyć w fabule/ grze. Jak je rozróżnić?
  • najważniejsze – aby samochód z zadania się poruszał – musi przed nim, (ok 10m) po drodze podążać eskorta. Bez eskorty samochód stoi w miejscu
  • nie będzie koguta ani świateł awaryjnych
  • będzie wystawieszona na nim flaga strony, która go eskortuje
  1. Start i koniec gry