Mamy wysyp pytań, więc odpowiadamy!! (to tylko kilka odpowiedzi, na najczęstsze pytania.
Przeczytaj REGULAMIN (link na dole) aby uzyskać komplet informacji -zanim zadasz pytanie 🙂
- (0 bo to primo ultimo) LECZENIE
- każdy gracz otrzymuje od nas opatrunek osobisty wielokrotnego użytku.
- leczyć może tylko inny gracz – zakaz samodzielnego leczenia.
- poprawne wyleczenie – owinięcie CAŁEGO opatrunku na dowolnej części ciała.
- ranny może tylko wzywać pomocy, zakaz zdradzania pozycji wroga i przekazywania innych informacji.
- Pierwsze trafienie (1 kulka lub krótka seria*) – Ranny.
- Ranny NIE wyciąga kamizelki. RANNY obowiązkowo GŁOŚNO krzyczy “Dostałem” + ręka do góry
- Drugie trafienie -TRUP (tyczy się to również rannego nieuleczonego) – Trup zakłada kamizelkę i idzie na RESPa
- Dlaczego piszemy krótka seria? Bo jeśli ktoś wejdzie pod bezpośredni ciągły ogień, to dla swojego bezpieczeństwa i dla świętego spokoju – powinien od razu założyć trup szmatę (kamizelkę). Głównie po to aby niepotrzebnie nie obrywać kolejnych trafień i co za tym idzie nie stwarzać konfliktowych sytuacji) Jest to nasza sugestia, ciężko to zapisać i egzekwować w regulaminie. Liczymy jednak na wasz zdrowy rozsądek.
- OFFgame i Rejestracja
- Prosimy o przyjazd, jak najmniejszą ilością samochodów, parking mimo, że duży to i tak ma swoje granice.
- Wjazd od strony zaznaczonej w linku google maps
- Na terenie OFFGAME znajdzie się miejsce na rozstawienie namiotów, czy postawienie campera.
- Na terenie OffGame znajduje się bar serwujący jedzenie i trunki. Od śniadania po kolację. Specjalnie dla nas będzie miał wydłużone godziny działania (piątek do ok godz 24 (jeśli będzie zainteresowanie), a w sobotę od 7,00 (może nawet wcześniej) będzie czekał na was z śniadaniami.
- Rejestracja i chronowanie – na 99,9% (0,1% zostawiamy sobie, w razie mega obsuwy z rozkładaniem gratów w terenie) będzie możliwe w piątek przed grą. W godzinach 17.00-21.00
Sobota rejstracja 6.00 – 9.00 (9.15 zbiórka i wyjście w teren) - Przy rejestracji odbieracie też zamówione naszywki i koszulki ( weterani również)
- Przy rejestracji będzie znajdowała sie pucha i ludzie z Formacji, którzy aktywnie będą was zachęcać do charytatywnego gestu.
- to duża impreza – radzimy przyjechać wcześniej aby zdążyć się zarejestrować na czas. Na spóźnialskich nie czekamy.
- LIMITY MOCY – limity podane, są maksymalnymi jakie przepuszczamy. Nie pytajcie nas czy przepuścimy “bo coś tam”
- Bazy – gra – dowodzenie
- Bazy stron są ONgame – czyli w każdym momencie mogą zostać zaatakowane. Radzimy zatem mocno zastanowić się nad tym czy i gdzie rozstawiać namiot podczas gry.
- Jako organizatorzy zakładamy, że do spania w trakcie gry (Jakiego spania? 24h to bardzo krótko i zachęcamy do gry non stop, a sen zostawić sobie na później), służy RESP przy bazie. Jest on odpowiednio oddalony, oraz odpowiednich rozmiarów aby spokojnie i bezpiecznie odpocząć.
- Jako organizatorzy nie bierzemy odpowiedzialności za wszelkie rzeczy pozostawione (i rozstawione) na terenie gry (np. zniszczenie namiotu podczas ataku na bazę)
- Bazy nie służą jako RESP – resp możliwy tylko w miejscu wyznaczonym.
- RESP o pełnej godzinie -Na wyjście z respa macie przysłowiowe 3 minuty.
- Obowiązuje całkowity zakaz używania ognia otwartego w lesie.
- Podział drużyn, funkcje, role, zadania, kontakt, fale radiowe i wszystko co dotyczy działania w terenie – tym wszystkim zajmują się wasi d-cy stron oraz ich sztab (Michał- emerald, oraz Bart – Sapphre). Orgowie nie wiedzą nic w tym temacie. D-cy dostali od nas zadania i wytyczne co do mechaniki, cała reszta jest po ich stronie
- Na rejestracji otrzymacie od nas mapy. Mapy są czyste, bez zaznaczonych miejsc baz i respów, Radzimy przed startem gry zgłosić się do swojego sztabu aby otrzymać namiary na te lokalizacje.
- Granice mapy są umowne. Głównie chodzi nam o zachowanie bezpiecznych odległości od zabudowań i terenów prywatnych. Więc jeśli będziecie mieli w zasięgu wzroku zabudowania czy ogrodzenia – należy sie zagłębić w las, aby nie stwarzać niebezpiecznych sytuacji.
- Żółta strefa – oznaczona biało niebieskimi taśmami (tego sie trzymamy, nie tego co wam locus pokazuje, albo co macie na mapie.
- Żywi mogą przechodzić przez strefę tylko prostopadle, całkowity zakaz przemieszczenia się wzdłuż strefy.
- Zadania
- D-cy stron otrzymali od nas kilkanaście zadań, dodatkowo w terenie znajdziecie kolejne i jeszcze dodatkowo będziemy zaskakiwać d-ców zadaniami dodatkowymi w trakcie gry.
- Jeśli znajdziecie w terenie przedmiot, który może być częścią zadania – zapytajcie swój sztab co z nim robić. Jeśli nie wiecie – to nie ruszacie go z miejsca, nie zakrywacie, nie niszczycie.
- W terenie znajdziecie parę “skrzynek” zamkniętych na różne sposoby. Należy otwierać je w cywilizowany, wskazany sposób, nie niszcząc skrzynek.
- Kopalnie – uran
- Na terenie gry znajdują się kopalnie, które wydobywają uran. Uran można przenosić tylko w pojemnikach transportowych (każda strona posiada ich 3szt na stanie).
- Zakaz przenoszenia uranu w inny sposób.
- Kopalnie naliczają również czas, który przeliczany jest na punkty zwycięstwa. Warto zatem przypilnować, czy kopalnia liczy czas dla “was”. Może zamiast odpoczywać na respie, to odpocząć na kopalni? 😉
- NPC
Dealer, Vip czy inna postać fabularna z zadania – oznaczona jest niebieską kamizelką z napisem NPC. Jest on śmiertelny i można go też wyleczyć wg zasad gry. - Samochody w grze
- po terenie poruszają sie tylko samochody organizatora. W 98% spotkacie nas w autach podczas orgarniania gry. Będziemy poruszać się na światłach awaryjnych/ mieć koguta na dachu.
- Parę razy auta będą służyć w fabule/ grze. Jak je rozróżnić?
- najważniejsze – aby samochód z zadania się poruszał – musi przed nim, (ok 10m) po drodze podążać eskorta. Bez eskorty samochód stoi w miejscu
- nie będzie koguta ani świateł awaryjnych
- będzie wystawieszona na nim flaga strony, która go eskortuje
- Start i koniec gry
- sobota 9.15 – wyjście w teren. Zaprowadzą was tam nasi “przewodnicy”.
- sobota godz 11.00 – start gry
- niedziela godz 11.00 – koniec gry
- Sobota rano od godziny 7.00 będą podstawione samochody do przewiezienia waszych gratów. Samochody będą stały w okolicach toików. Oznaczone flagami stron. Proszę dobrze się spakować. Nie bierzemy odpowiedzialności, za ew uszkodzenia, czy zguby powstałe w trakcie transportu.
- Radzimy spakować się sensownie, aby nie wracać na parking w trakcie gry. Do baz macie około 2km
- Tak samo po grze samochody będą podstawione aby zabrać wasz sprzęt.
- Zakaz wjazdu do lasu samochodami prywatnymi.
- Tojki są zaznaczone na mapie, do baz daleko, ale w środku terenu 🙂
- Gramy tylko 24h! Dajcie z siebie wszystko, bo drugi raz nie będzie szansy 🙂
Ostatni punkt o którego nikt nie pyta, a jest bardzo ważny!
Kultura. KULTURA! Przed, w trakcie i po grze. Od zachowania (również przed grą), przez grę fair play i rozwiązywanie konfliktów, po sprzątanie po sobie.
Linki:
MAPA –
https://drive.google.com/file/d/1KRxltkNI5pMUPXkumkoJItj80FxU_6JB/view?fbclid=IwAR36yPw2lPFJtZcBIJt7upwqwyvy7J1VIU0NYFDdq-J8bWlosa34ZCLcdkE
INFO-
https://drive.google.com/file/d/17A_2ALaOcxP5fGJ88tfQhqmnZpMImHbo/view?fbclid=IwAR2jeNhNZNZS6UuYfZKjI6JQIfR9Q08-rSpSTRGekGje3NeK3f-DHcUIkmY
REGULAMIN –
https://docs.google.com/document/d/19MwlEHWcGVgQnmuBIkDX3z9w_jM5VX4fE2OPQI_oq8A/edit?fbclid=IwAR1LWaF5W5Z5GpT15TyXvMBlMxB3Kq_YG6NLA-K_pTjR0vcw_HG6WqWKwu8
Dojazd –
https://goo.gl/maps/mK9mdaLdAAUHzALV8
Pytania pod: (ale najpierw przeczytaj regulamin!)
asghammer@gmail.com
Sponsorzy:
Gunfire
Militaria.pl
LS Targetum
4war.pl – ekspozycyjne panele ścienne w systemie molle
ASG Action – Trójmiasto
Pentagon
Perun Airsoft
Falcon Kydex
Gomes Prodakszyn
MAPA Tactical