— NOMAD —
Nomadzi ponownie wracają w rejony, w których czują się jak ryba w wodzie. Samochody i szybkie ataki, to coś co lubią najbardziej. Ostatni rok nie była dla nich łaskawy, – górzyste rejony i brak wsparcia motoryzacji dały im w kość – teraz będzie szansa się odegrać! Nomadzi to “piraci pustyni”, zmotoryzowani, szybcy i bezlitośni. Zwani są też szarańczą – rabują i niszczą wszystko co się da, zabijając każdego na swojej drodze. Liczebność Nomadów w grze będzie mniejsza niż pozostałych stron, jednak będą oni nadrabiać mobilnością. Przypada u nich najwięcej aut na gracza a brak stałego magazynu do pilnowania, pozwala im uderzać pełnią sił tam gdzie jest im wygodnie. Nomad będzie miał ciężko na tym terenie, walcząc przeciwko 2 mocnym przeciwnikom, którzy chcą na stałe opanować te ziemie. Nomad potrzebuje aktywnych ludzi, którzy nie boją się ciągłej walki z liczniejszym przeciwnikiem. Ludzi grających dzień i noc bo tylko stałe parcie do przodu, może zagwarantować im wygraną. NOMADZi nie wchodzą w sojusze – każdy kto ma coś cennego, to ich potencjalny wróg. Biorą z życia (czyjegoś) wszystko co się da!
Dowodzić stroną będzie Michał Igor Górny! Michała raczej nie trzeba reklamować, dowodził na wielu dużych imprezach np: Asgard, Combat Alert, Fedrunek, MA…itp
— STORM —
Siły STORM powracają na utracone ziemie, zrobią wszystko aby obronić swój kraj! Zeszłoroczny pomysł z wznowieniem wydobycia w górskich terenach, okazał się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu pojawiły się środki na powiększenie i modernizację armii. STORM ma teraz zaplecze. Nowa lepsza broń, plan i strategię. Czeka nas pełna offensywa, oraz zakup i rozstawienia systemu obronnego, który pozwoli się tu umocnić. Każdy zdobyty metr, trzeba będzie przypieczętować i okupić potem i krwią. Jest też coś co cieszy. Na terenie pojawiła sie kopalnia Uranu, to dobrze, będzie można odświeżyć stare znajomości z czasów Fedrowania i sporo na tym zyskać.. Wiemy, że wróg dobrze sobie tutaj radzi, więc nie łatwo da się ich pokonać, trzeba mocno się postarać aby przejąć co swoje, wyrzucić najeźdźców i odzyskać swoją dawną świetność, a przy okazji pilnować się, bo NOMADzi mocno się rozgościli w tych rejonach.
Dowodzić stroną będzie Leszek Szturman Proszowski z CKSW Parasol Dowodził z powodzeniem na poprzedniej edycji STORMami, Z-ca dowódcy na Fedrunkach. Twardy gracz i d-ca!
— RATS — RATS zaliczyło podwójny sukces. Zarówno ostatnio, jak też dwa lata temu udało im się uzyskać przewagą w terenie, dzięki czemu kontrolują sporo część wydobycia w kraju. Doskonale wyszkoleni, pracownicy “firmy” RATS, są w swoim żywiole. Każdy udany transport surowców to kolejne cyferki na ich kontach. Pilnować, zabezpieczać i zabić wszystko co się rusza. Proste, co nie? RATSi robią to co potrafią najlepiej – zdobywają tereny, za pomocą wszelkich sił i środków. Teraz będą musieli położyć nacisk na zabezpieczenie lotniska, przegonienia szarańczy NOMADów i przygotowania obrony przed STORMem, który będzie chciał odebrać swoje tereny. Najlepszą obroną jest atak, co nie? Jest już na to plan. Ściśle tajny. Tylko czy przejdzie próbę starcia i walki na 2 fronty? Na pewno pomoże im w tym technologia i nowoczesne środki bojowe, które stale przylatują zza wielkiej wody. To nie będą łatwe czasy…
Dowodzić stroną będzie ponownie Harcerz z Lone Wolves Team i Straszna z Śnieżna Pantera. Dwie wygrane edycje MARSH na koncie RATS, mówią same za siebie!