MARSH 2022 to: – 48h gry – dowodzenie sztabowe – max 990 graczy (Wiek +18 lat) – 3 strony konfliktu – auta “bojowe” w grze – ciężarówki do desantu ludzi w czasie gry – pirotechnika gra – optoelektronika gra – asymetryczny scenariusz – 50km2 terenu poligonu “Lipa” do naszej dyspozycji https://goo.gl/maps/LQPybqkH8N88HfXn7
1. Fabularnie New Haven to miasto na terenie, który został odebrany dwa lata temu wojskom STORM. W tym czasie mocno umocniły się tam siły RATS rozbudowując punkty wydobycia i otwierając nowe. Powstał tam ogromny rejon wydobywczy. Stale w tym rejonie pojawią się również siły NOMAD – które kradną i szabrują co popadnie. New Haven jest strefą wyłączoną z walk. Ma status miasta nietykalnego. Prawo zabrania noszenia w nim broni z wpiętymi magazynkami, zabójstw czy przepychanek. Wszelkie konflikty załatwia się poza murami miasta.
W New Haven znajdą się: – Główny RESP wszystkich graczy w trakcie gry – Baza namiotowa wszystkich graczy – Sanitariaty – Bufet – Sklep ASG z butlą matką HP – Rejestracja – Punkt medyczny – Stoiska sponsorów
2. HQ – czyli sztaby. Dowódcy będą dowodzić z wysuniętych(w różnych kierunkach) baz. – HQ wszystkich 3 stron konfliktu znajdować się będą jakieś 300m od New Haven. – HQ są Offgame – czyli ich nie atakujemy i do nich nie strzelamy (ale spokojnie, będzie kilka zadań ,w których wyprowadzimy sztaby na spacer;) ) – HQ to podstawa każdej z stron konfliktu, to oni kierują waszymi działaniami, dbają o wykonywanie zadań i zdobywanie punktów, co w dużej mierze przynia się do zwycięstwa lub przegranej waszej strony. Stosunek (przybliżony) ilości graczy. – 37% STORM – Dowodzi Szturman z Parasolem – 37% RATS – Dowodzi Harcerz z LWT wraz z Straszną z Panter – 26% NOMAD- Dowodzi Michał Górny
3 MAGAZYNY STORM oraz RATS posiadają magazyny, w których muszą trzymać zdobyte surowce i przedmioty potrzebne do wykonania zadań. Magazyny można najechać i obrabować. Trzeba ich zatem pilnować.W pilnowaniu pomoże to, że magazyny są kodowane i trzeba się będzie trochę postarać aby je otworzyć. Magazyny są miejscem oddalonym od HQ o jakieś 500m.
4. Punkty strategiczne Na terenie znajdziecie 4 punkty wydobycia i 4 power pointy. Punkt wydobycia to nic innego jak kopalnia wydobywająca jeden z 4 surowców dostępnych w grze (ZŁOTO, SREBRO, TYTAN I URAN). Power pointy to struktury działające w parze z kopalnią. Każda kopalnia aby rozpocząć proces wydobycia, potrzebuje dużej ilości energii i musi w tym czasie być podłączona z power pointem. Każda z wymienionych 8 struktur – liczy też czas posiadania (kontroli terenu), który jest punktowany i wpływa na wynik końcowy. SUROWCE – same z siebie nie są punktowane. Dzięki nim będzie można zakupić przedmioty fabularne potrzebne do wykonania zadań. Wezwać specjalistów, kurierów, kupić dodatkową pirotechnikę czy zakupić amunicję do RPG (potrzebnych do niszczenia wrogich aut). Dzięki temu, że mamy 4 różne surowce, będziecie zmuszeni walczyć na całym terenie. Wielokrotnie zmieniając miejsca obrony czy ataku. Będziemy wymagać różnych surowców do wykonania poszczególnych zadań więc siedzenie na jednym punkcie – nic wam nie da.
5. Zadania Przewidujemy po kilkanaście zadań fabularnych dla każdej z stron. Każda strona będzie miała do wykonania inne zadania. Zadania często wielowątkowe i rozbudowane. Do wykonania zarówno w dzień jak i w nocy. Dodatkowo będzie też pakiet kolejnych kilkunastu zadań wspólnych dla wszystkich stron. W których będzie się liczył czas lub siły wystawione do zadania.
6.RESPy – Wszystkie punkty RESPów są wspólne dla wszystkich stron. – 30 minut od wejścia na resp (a dokładnie to od dokonania wpisu w księdze zmarłych) – Księga zmarłych jest wyznacznikiem do rozwiązywania ew konfliktów, odnośnie zbyt wczesnego opuszczenie respu przez któregoś z graczy. – Gramy na dużym terenie, więc samo dojście do punktu respienia może zająć drugie 30 min, albo lepiej. – Respy osłonięte od deszczu i słońca – podwieszonymi plandekami – Na respach znajdziecie wodę pitną, apteczki i kosze na śmieci – Nie przewidujemy systemu leczenia w grze. 1 kulka = trup – Trafienie w replikę – eliminuje replikę. Brak dodatkowej replik przy sobie = trup
7. Samochody a) Ciężarowe auta transportowe (typu star itp). Nazwa robocza w grze “Heli” – Każda strona będzie wyposażona przez organizatora w jeden Heli do desantu ludzi w terenie – Heli jest niezniszczalny, traktowany jest jako helikopter/samolot. Nie można do niego strzelać. Wszyscy na pokładzie są nieśmiertelni. Nie można go zablokować na drodze. – Osoby wychodzące z Heli, stają się śmiertelne dopiero w momencie postawienia obu nóg na ziemi. Zakaz wcześniejszego otwierania ognia z i do samochodu Heli. – Heli będzie służył również do zbierania trupów
b) Auta osobowe. Bojowe auta graczy. Zalecane 4×4. – zniszczyć je można za pomocą RPG (markera Paintball dostarczonego przez orga, amunicji orgowskiej). Strzałem w przednią szybę samochodu. Każda strona otrzyma 5 wyrzutni RPG oraz limitowaną amunicję. – Zakładamy maks 30 aut w grze i symetryczny podział na strony konfliktu. Realnie około 5-7 na stronę konfliktu. – RESP samochodów -1h od dotarcia do swojego sztabu (i wpisu). Obwiązywać tam też będzie księga zmarłych.
8. Inne – Parking znajduje się na terenie poligonu, poza terenem gry – Start gry piątek 12.00 – Koniec niedziela 12.00 – Ogłoszenie wyników 13.00 – Na graczy będziemy czekać od środy wieczorem – W czwartek planujemy konkursy z nagrodami i szkolenia – W piątek rano odprawa d-ców oraz obowiązkowa odprawa kierowców – Gracze mogą zostać na terenie do poniedziałku, do godz 12.00
have you seen the video? We have some more information for you in this text!
MARSH 2022: – Maximum of 990 players (18 years old or above) – 3 factions – “Combat” vehicles in game – Trucks for infantry deployment in game – Pyrotechnics – NVGs/Thermal imaging – Assymetric game scenario – 50km2 of “Lipa” training ground https://goo.gl/maps/LQPybqkH8N88HfXn7
1. Following the story, New Haven is a town in the middle of the game zone that was taken by force from STORM. Since then, RATS strengthened their forces in the vicinity developing and opening new yield extraction sites. That created a large mining zone. The NOMAD continuously harass local forces and steal everything they can get their hands on. New Haven is a demilitarized zoned. The city has a strict no-firefight policy. The law forbids carrying loaded arms. All conflicts, including rough-and-tumble and murder happens outside of the boundaries of the town.
What you can find in New Haven: – Main RESPAWN point for all of the players durign the game time. – Camping site for all players. – Sanitary facilities. – Buffet – ASG shop with HP cylinder. – Registration point. – First Aid station – Sponsors’ stands
2. HQ – Staff. Commanders will lead from forward operating bases. – HQs of all 3 factions set approximately 300m from New Haven. – HQs are OFFGAME – do not attack/fire upon them. (No worries though, a few objectives will require the staff to stretch their legs.) – The HQs are the basis of operation for all factions. They command, lead and control your missions and tasks. This directly translates to your chances of winning or loosing.
Approximate player ratio: – 37% STORM, commanded by Szturman and CKWS Parasol. – 37% RATS, commanded by Harcerz – LWT and Straszna – Snieżne Pantery. – 26% NOMAD, commanded by Michał Górny.
3. WAREHOUSES STORM and RATS have WAREHOUSES where they must store all their obtained yield and items necessary for mission completion. The WAREHOUSES can be raided and robbed, they need security. To assist with that, the WAREHOUSES will be code-locked, you will have to put in some effort in order to crack the code. The WAREHOUSES are approximately 500m from HQs.
4. STRATEGIC POINTS There are 4 yield extraction points and 4 power plants. A yield extraction point is a simple mine that extracts one of 4 RESOURCES available in game (GOLD, SILVER, TITANIUM and URANIUM). Power plants are strategic locations connected to extraction. Each mine needs a connected power supply in order to start the extraction. Each of the 8 locations also tracks the score you receive for controlling the strategic points – this impacts on your final score result.
THE YIELD / RESOURCES In of themselves they do not count towards score. However, the amount and type of yield you have will dictate what you in game objects you can purchase, the specialists and couriers you can hire and allow for purchasing additional pyrotechnics and RPG ammo (required for vehicle destruction). Due to the fact that there is 4 different types of yield you will need to fight across the entire battlefield. The frontline will often change and attackers will often need to go on the deffensive. The game missions will also require various amounts of yield to complete them – so do not get comfortable and camp just one location.
5. MISSIONS We aim to provide around a dozen of story missions for every faction. Each side of the conflict will have different objectives to complete. The missions are often multi-layered, they will take place during day and night time. Additionally, we are working on a similar amount of side missions for every faction. Those will often require careful time and force management.
6. RESPAWN – All of the RESPAWN points are shared with other factions. – RESPAWN takes 30min (counted from time of entering the RESPAWN location). This will be managed by the Book of the Dead. – The Book of the Dead will be the main reference point to settle disuputes related to RESPAWN conflicts such as early leaving, etc. – The proving grounds serving as the game location is massive. Walking to a RESPAWN point may take 30min itself, or more. – RESPAWN points will provide shelter from the sun and rain. – Drinking water, first-aid kits and garbage bags will be provided in the RESPAWN points. – No bandaging/healing mechanics. One shot – one kill. – Airsoft replica hit with a BB is considered destroyed/malfunctioning. If you do not have a sidearm, or a spare replica on your back – you are dead.
7. VEHICLES A) Trucks – transport vehicles, code-name HELI. – Each faction will be provided 1 HELI by the ORG to use for infantry deployment in-game. – HELI is INVULNERABLE. We consider those vehicles as in game helicopters/airplanes soaring high above your heads. Do not shot at HELI. People onboard of HELI are IMMORTAL, do not shot at them. HELI cannot be blocked on the road. – Players exiting HELI are considered MORTAL only when both their feet are touching the ground. People exiting HELI cannot open fire until they disembark and both of their feet are on the ground. Players must not shoot at people exiting HELI until they fully disembark the vehicle. – HELI will also be used as a hearse – collecting the dead and ferrying them to the afterlife.
Cars. Combat vehicles. (We strongly recommend 4×4 vehicles) – They can be destroyed with a special RPG weapon. (A paintball marker will be provided by ORG, ammo is provided by ORG only). The vehicle must be hit in the front windshield. Each faction will receive 5 RPG launchers and limited amount of ammo.
We believe around 30 cars will be included – those will be divided among the factions equally. 5-7 per faction.
VEHICLE RESPAWN – Car/combat vehicle respawn takes 1 hour. The time is counted from the moment you reach your HQ and update the Dead Book.
8. ADDITIONAL INFO – Car park is available on the training grounds – it is OFF GAME. – Game start – FRIDAY 12:00. – Game end – SUNDAY 12:00, score results – 13:00. – Players are welcome to come starting Wednesday afternoon. – We plan some competitions and training events on Thursday – there will be prizes to win! – Commander and Driver briefing on Friday – this is mandatory. – Players are welcome to stay on the locatiuon until Monday 12:00.
Regulations, Price, Registration, Faction Description – at a later date We are waiting for the official and final signing of contracts with the military.